måndag 2 februari 2009

Paneler








10 kommentarer:

Hanna sa...

Åh så fina bilder!
Hanna
blommorifonstret.blogspot.com

Anonym sa...

Grattis! Din blogg gick vidare i tävlingen "bästa fotoblogg"! Uppmuntra gärna dina läsare att rösta på dig, men det är 1 röst/person som gäller! GRATTIS! Kram// Diana

Marie sa...

Fina bilder ni bjuder på, ha en fortsatt trevlig kväll, kram Marie

Siren sa...

Så fint dere har det, pynten over vinduene var bare helt fantastisk vakker! Kan gjerne tenke meg å følge deg videre, linker deg!
Ha en super dag!
:)

Jeanette sa...

Hei

Jeg imponeres av håndverket!
Et utrolig flott kjøkken! En smart og fin oppbevaringsbenk! Elegante element skjulere og nydelige kroner!

Klem

houseofchandeliers and vintage sa...

Hej
Vad roligt att hitta fler som gillar gamla hus och allt annat som jag är intresserad av.
Jättesnygga bilder du har här.
En snygg smideskrona.
Väldigt vacker tittblogg.
Titta gärna in på min blogg jag är ny bloggare och blir så glad om någon vill ge mig en kommentar.
Jag har själv tillverkat ljuskronor länge sen 95, inte i smide utan tråd.
Säg vad du tycker om dem.
Jag håller också på att rusta ett gammalt hus och kanske gör en blogg om det i mån av tid, vi får se.
Men båda dina bloggar är mycket njutbara att titta på.
Väldigt stilrent inrett i detta hus.
Vita Zara

Mitt hem är min borg sa...

Åhhh.. Vilken underbar inspiration.. Det där bilderna måste jag spara.. Paneler av alla dess slag e så vackert.. Överallt..

Nu ska jag titta mer hos dig.. =)

Kram på dig!!

Birgitta sa...

Hej! Vilka fina tapeter tillsammans med panelen. Roligt att se lite färg också.
Ha en skön vecka.
Kramis Birgitta

Essay_writer sa...

I love the wallpaper

Lotta sa...

Oj så fina detaljer. Fantastiskt hantverk. Ha en fin kväll. Titta gärna in till mig. Kram Lotta